Het is 09 sep 2010 06:11

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Anoniem 
Auteur Bericht
Antwoord met een citaat
Bericht Anoniem
Hallo,

Weet niet zo goed waar of hoe te beginnen.Ben hier al vaak komen kijken en lezen,maar vind niet echt wat ik zoek.
Want er staat hier nauwelijks iets geschreven.
Ben een vijftiger vrouw,ben verstoten door m'n moeder en sexueel misbruikt door m'n vader;al op zeer jonge leeftijd.
Ben in therapie om het allemaal te verwerken,maar het is zo duur allemaal,en het verloopt heel moeizaam
Ben ooit op een site geweest"leven met je verleden",maar die is zo goed als uit gedoofd.
Daar heb ik een heel lieve vriendin leren kennen,waar ik met alles terecht kon,en ook zij bij mij,maar ze is stervende.
De tussentijd tussen de gesprekken,is steeds zo lang,dat ik tussendoor geen blijf meer weet met mezelf,en mezelf soms zou kapot maken.Kan er nergens mee terecht,weet me zelf geen raad meer.

20 nov 2008 09:40
Meld dit bericht
Professional

Antwoord met een citaat
Bericht Re: Anoniem
Lieve berentje,

Op dit forum staat inderdaad niet veel geschreven, omdat de meeste dingen via de hoofdsite gaan.
Therapie is inderdaad een langdurige en dus vaak kostbare aangelegenheid. Als u kunt vertellen uit welke regio u komt, kan ik voor u uitzoeken of er eventueel een (net zo goede) goedkopere weg voor therepieën is.
U kunt altijd via luisterend oor terecht om uw hart luchten bij ons. Er zal altijd iemand zijn die naar u luistert en er voor u is. Wij bieden geen therapieën of behandelplannen. Wat wij u wel kunnen bieden is een luisterend oor, medeleven en compassie. Net als advies en tips hoe u wellicht verder kunt komen.
Maar met zulke summiere informatie is het lastig om iets voor u te betekenen, omdat er niet direct een (hulp)vraag is. Behalve dan de behoefte om uw verhaal ergens kwijt te kunnen.
Weet dat wij er altijd voor u zullen zijn.

Liefs Vallandil

20 nov 2008 16:15
Meld dit bericht
Profiel
Antwoord met een citaat
Hallo Vallandil,

Heel erg bedankt voor uw reactie.Vind het heel lief dat u op zoek wil gaan naar een andere therapeut,maar
dit is echt niet wat ik wil,want ben al meerdere malen misbruikt geweest.
Vind het heel moeilijk om m'n verhaal hier zo maar neer te zetten.
Mag ik vragen wat u bedoelt met de hoofdsite?

Groetjes berentje.

20 nov 2008 18:30
Meld dit bericht
Professional

Antwoord met een citaat
Beste Berentje
De hoofdsite bedoel ik mee; http://www.luisterendoor.be. Dus de site waarbij dit forum hoort. U kunt daar altijd uw verhaal doen. Via de site is dat minder (niet) openbaar in tegenstelling tot op ons forum.
Wij begrijpen dat het moeilijk is om zomaar uw verhaal neer te zetten, maar helaas kunnen wij met summiere info maar weinig meer voor u betekenen dan een luisterend oor. Weet dat of u nu u vragen/verhaal doet via forum danwel site, dat wij altijd discreet en zorgvuldig met de problemen en vragen omgaan.
Ik had het niet zozeer over een andere therapeut. Maar ik weet dat diverse gemeentes en provincies potjes hebben indien het om langdurige therapie gaat, dwz een soortement van kostencompensatie. Vandaar mijn vraag uit welke regio u komt.
Liefs Vallandil

20 nov 2008 19:30
Meld dit bericht
Profiel
Antwoord met een citaat
Hallo Vallandil,

Sorry hoor,had het verkeerd begrepen.
zal nog eens alles goed doornemen,ben niet zo'n computer expert'en niet zo thuis in al die dingen.
Dacht dat ik rechtstreeks op de site zat.
Nogmaals m'n excuses hoor,en bedankt voor de informatie.

Groetjes berentje

20 nov 2008 23:20
Meld dit bericht
Professional

Antwoord met een citaat
Hoi berentje
Het is totaal geen moeite geweest je die informatie en de juiste link te geven.
Ik hoop dat ik je een beetje verder heb kunnen helpen. Mochten er nog vragen zijn kunnen ze altijd gesteld worden.
Lief vallandil

21 nov 2008 00:48
Meld dit bericht
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ]