hey,
even nog wat van me laten horen

ben echt blij dat ze hier een pc hebben hoor, in het stuivenberg waar ik 2 weken gelegen had, was dat er ni... was best lastig.
over het algemeen gaat het oke met me.
heb de beslissing genomen om hier te blijven en verder te gaan met de behandeling... al heb ik gisteren en vandaag enorm veel twijfels.
de laatste 2 dagen zijn enorm moeilijk geweest en heb geen manier om het kwijt te raken, ik werkte emotionele toestanden automatisch op mijn eten uit, ik ging ofwel extreem veel eten ofwel nog minder of super veel klooien met mijn eten enzo...
hier kan ik niks en moet ik alles opeten punt... braken kan ik nog wel doen hier ja, maar da ze me betrappen... pfff amai dan!
dus ik geraak die gevoelens ni kwijt en blijf der mee rondlopen.
gisteren bezoek gekregen van mijn vader, ik keek er wel naar uit, wist wel dat het moeilijk ging zijn, maar dacht dat ik het aan zou kunnen...
we gingen hier in tienen wat wandellen, erna ergens drinken en eerste conflikt ontstond, ik wou een cola light en hij bestelde een gewone cola voor me, eerst ruzie enzo, erna had ik het flesje genomen en naar de wc gegaan, alles in de wc gegoten... (waarom geen idee, moest er een vriendin bij zijn zou ik het niet gedaan hebben, was mijn vader die me zit te controleren en daar kan ik niet tegen)... dan had hij erna een ijsje gekocht voor me, had ik alles gwn laten smelten (normaal mogen we niets eten, enkel onze paketten en verder niks), toen neep hij zo is in mijn benen en zei hij: ik voel het al (ja hallo, ik weet dat ik dik aan het worden ben, wrijf het er maar in wrm ni?)... toen we weer hier waren zei hij tegen de begeleiding: ze ziet er al veel beter uit! (ben op 2 dagen 2 kilo aangekomen, da is ni normaal, zeggen de begeleiding hier ook, ze gaan nog afwachten maar als ik zo snel blijf stijgen een zout-arm dieet zodat ik weer afval, maar snap je dat ik me enorm slecht voel omdat ik zo snel ben aangekomen? zit hij te zeggen: ze ziet er al beter uit!, toen ik 55 woog was hij de persoon dat ik te dik was en ik op dieet moest gaan he, nu dat ik anorexia heb zou ik ineens wel weer 51.8 mogen wegen zeker? sorrie, mij maak je ni wijs dat ik dan ook ni dik ga zijn hoor...)
nu ja oke, daar voelde ik me al zo rot over, dan mijn broer...
ik weet al ongeveer een 3 jaar dat die drugs gebruikt enzo, mijn pleegmama had da gevonden in zijn portemonee (zakje cocaine) zaterdag.
ik zei tegen mijn papa, ik snap da jullie ongerust zijn enzo, maar laat die gwn doen, ik weet da al langer en met heel onze vriendenkring gezecht da hij moet stoppen maar dan doet die da harder! dus laat die... ik heb ooit gezegt, da je da doe, jou probleem maar over x aantal jaar kunnen wij je begrafenis regelen, ik zal wel aanwezig zijn maar denk ni da ik 1 traan zal laten! en werd papa boos omdat ik dat tegen hem gezecht had... (sorrie, het is mijn broer maar hij wilt geen hulp dus is het zijn eigen schuld he...)
dan mijn zus, die belde me (echte famillie)... zei ze zo: elke, wrm hore we niks meer van u, met sonny (mijn broer) hebben we wel contakt...
mijn broer is altijd perfect geweest en ik de snotneus, mijn broer heeft diploma, vast contrakt,... en ik niks! hij doe alles goed en ik alles fout in haar ogen... maar ik was wel de persoon die bomma bleef bezoeken enzo, mijn broer keek der nooit naar om! toen bompa gestorven was zei hij zo: ja elke, je moet ni wenen, straks zijn er koffiekoeken! tjeezes... ik heb me steeds schuldig gevoeld om zijn dood, is gestorven in 2004, hij lag in het ziekenhuis en wou mij nog zien, wou me nog spreken, kwamen 5 minuten te laat...
dus ja, ben boos, jaloers,... weet ni hoe ik me voel, slecht da weet ik wel! en ja, ik kon controle houden, en ik zag er goed uit, ik kreeg complimenten, mensen zeiden da ik hun voorbeeld was, maar was wel toen ik 43kg woog he... dus dat nemen ze me ook af...
ja sorrie, ben hier aan het doordrammen, weet het gwn niet meer... sorrie voor dit zeik bericht...
groetjes Elke