hey vera^^
'k heb die problemen ook met mijn moeder..
als ik iets ni tot haar vervulling bracht zoals afwassen of is kuisen..
( omdat ik vind dat zij dat ook zelf kan doen + ik doe bij mn vader al bijna al het werk dus ik vond wel da ik ni alles moest doen bij men moeder dan ook.. )- dus als ze thuiskwam & de afwas was nog niet gedaan , zelfs als het keiweinig was begon ze al te roepen en te zagen.. bij u roept u mama terug bij mij was't omgekeerd als ik begon te roepen riep ik van ' ROEP ZO IS NI !!! ' & dan was ze meestal kalmer , ja oké das ni bij elke moeder de oplossing maarja..
ook voor 't uitgaan waren er problemen .. 'k ben 14 maar de meeste mensen zeggen dat 'k er uit zie als iemand vn 16 en er mij ook naar gedraag .. dus heb ik ook wel oudere vrienden die langer mogen uitgaan als mij , de laatste keer dat ik bij haar was mocht ik maar tot 12 uur uit :s terwijl ik vroeger als mijn ouders nog tesamen waren & 13 jaar was meestal tot 2-3 uur mocht wegblijven.. 12 uur snachts is nu toch geen uur voor naar huis te gaan als ge andere uren gewend zijt?dan begint 't feestje pas of komt het volk maar pas toe..
Ik was gelukkiger bij men pa , ookal maakte ik ruzie me mijn papa ook maar me mn papa was da na 10 minuutjes opgelost bij men moeder kon da echt uren duren eer daze weer normaal deed tegen mij..
op een dag door een voorvalleke thuis.. hebk gezegt van ' kom kga bij papa gaan wonen kwil u niemeer zien enzo.. ' & nu ben 'k dus bij men papa , kheb men moeder al 2 maand bijna niemeer gehoord , dus missen zal ze mij wel niet zeker.. ze zegde wel altijd ik hou van u en ge moet daar ni aan twijfelen , maar als'k nu alles is goe bekijk , mn eigen moeder geeft mij aan bij de politie ,wil mij in een instelling krijgen, en dan nog het feit dat ze mij al 2 maand niemeer heeft gestuurd/ gebeld .. misschien is 't ook beter als ge een stap onderneemt van bij maar 1 ouder u vaste woonplaats te hebben 't heeft vanalle voordelen ,
- ge hebt alles op 1 plek ,
- ge moet nix meer verhuizen alsge bij u moeder- vader gaat..
- minder gezaag echt , vanaf dak bij mn pa woon hebbe wij bijna geen ruzie niemeer ..
- ge kunt nog altijd u mama-papa bezoeken éh allé voor bepaalde dagen is naar ginder gaan
- & dan zal ze mss ook beseffen da gij 't ni altij zo evenmakkelijk hebt & ook rust nodig hebt enzo..
.. u moeder heeft mss ook stress enzo van de scheiding? zoals die van mij in't begin.. voor't kleinste ruzie , iets dawe vroeger nooit hadden !
heeft u ma soms al ne nieuwe vriend ofzo ? iemand die haar kan helpen in't huishouden? mijn ma had dus ne nieuwe vriend waar dak ni mee kon leven , ze deden echt gelijk e jong koppelke :s kussen in mijn bijzijn handjes houden en ik kende hem ma 1 dag en em bleef al slapen & 't irritantste was da ik ze hoorde sex hebbe

, ik kan daar dus ni mee leven gewoon om 't feit da die persoon mijn papa ni is . omdaze mijn papa vroeger nooit constant schatteke - zoeteke noemde & ni constant kuste en zo :s 't leven is ni gemakkelijk alsge gescheiden ouders hebt totaal ni , ma soms moet ge ook zelf harde beslissinge nemen .
x -