Het is 09 sep 2010 06:08

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 12 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Zwart, 
Auteur Bericht
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Zwart,
Hoi!

Ik heb een soortgelijk probleem, als ik het zo lees, ben ervoor naar de dokter geweest. Ik had het vooral als ik 's ochtends te laat of niet had ontbeten. Je gaat ongeveer 10 seconden nadat je bent opgestaan plat toch? Bij mij ligt het niet aan de hoeveelheid die ik heet maar wanneer. En het gebeurt inderdaad nadat je de zetel uitstapt. De dokter zei tegen mij dat het niets ernstigs is, en dat het vaker voorkomt onder mensen van mijn leeftijd. Een goede vriend van mijn broer heeft er ook last van. Als ik het goedheb val je gewoon flauw toch?

En anders kun je er toch even mee naar je huisarts gaan:)

Groetjes!

12 okt 2008 13:24
Meld dit bericht
Teamleden

Antwoord met een citaat
Bericht Re: Zwart,
Hoi Jardo,

Bedankt voor je motiverende reactie, ik denk dat het inderdaad beter is om eens naar je huisarts te gaan, als je ouders het niet mogen weten, bel eens met je huisarts, en maak een afspraak.. vlak na school misschien. Hij moet zich aan een beroepsgeheim houden, ook al ben je minderjarig.

Groetjes en veel succes!

Jarne
Luisterendoor - crew

13 okt 2008 19:57
Meld dit bericht
Profiel WWW
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 12 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2