|
 |
 |
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
|
Pagina 1 van de 1
|
[ 4 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Venicia
|
 Verliefd, nog steeds...
Het begon allemaal in de 4e. Ik leerde een nieuwe jongen kennen en het klikte. Van zijn kant ook, alleen ik was te lastig vanwege mijn borderline. Toendertijd wist ik nog niet eens wat het was, dus kon ik het ook niet 'onder controle houden'... Hij werd verliefd op een ander meisje en had een kortstondige relatie met hem. Ik voelde me echt klote, kwam in een nog dieper dal terecht dan ik al zat... Totdat we een aantal weken later weer contact hadden, we belden veel, sms'ten, etc. Alleen was hij er duidelijk over dat er van zijn kant geen gevoelens waren. Hij heeft mij zover gekregen om mij in bed te praten. Niet veel later kregen we ruzie, echt hele erge ruzie.
Nu kreeg ik opeens uit het niets een smsje dat hij me best wel mistte. En na een aantal smsjes heen en weer had hij me uitgenodigd om een film te komen kijken bij hem thuis. Vanavond dus. maargoed gisteren met Koninginnedag kwam hij onverwachts (met een aantal vrienden) langs bij mijn huis, of ik mee ging naar dorp. We hebben een beetje rondgelopen met z'n allen en zijn toen ergens anders heen gegaan. maar om een lang verhaal kort te maken. Rond 2 uur 's nachts ging iedereen weg van mijn huis vandaan, iedereen behalve hij. Echt opeens vroeg hij mij waarom ik op de bank zat met iemand zoals hij. Iemand die zich nou niet bepaald 'voorbeeldig' had gedragen. We hebben een beetje gepraat en toen vroeg hij mij of er iets was wat ik wou zeggen. Ik heb hem, na een tijdje, verteld dat ik zeker weet dat ik borderline heb en dat ik ongelofelijk spijt heb van alles wat ik gezegd en gedaan heb. Ik kreeg een knuffel, om het soort van goed te maken en we hebben gezoend.
Nu kwam ik net online op msn en ging een vriend van mij (en van hem(die mij leuk vindt) zeggen dat hij over mij had gezegd dat ik dik was en een bitch en weet ik veel wat allemaal nog meer. Ik begon te twijfelen aan de 'echte' intenties van hem.. Totdat ik een andere vriend van hem op msn sprak. Ik vroeg aan hem om eerlijk te antwoorden (en van hem weet ik dat hij betrouwbaar is, plus hij heeft geen reden om te liegen) en stelde hem de vraag of hij mij ooit dik of lelijk of een bitch had genoemd. Hij antwoordde dat hij het nooit uit zijn mond heeft horen komen.
Nu weet ik dus niet meer wat ik moet geloven, gezien wat er in het verleden gebeurd is met hem... Moet ik meteen hiermee stoppen om niet het risico te lopen dat hij mijn hart weer breekt.. Of moet ik hem het voordeel van de twijfel geven?
|
| 01 mei 2009 14:01 |
|
 |
|
richie
Professional
|
 Re: Verliefd, nog steeds...
wees voorzichtig met jezelf. Denk aan waar je je zelf prettig bij voelt.
Ik ga je niet vertellen dat jebij hem moet blijven, of dat je juist hem moet afstoten. Dat kun je alleen zelf bepalen.
Vraag jezelf eens oprecht af waar je je het beste bij voelt. Bij hem zijn, met de kans dat hij je alleen voor de seks gebruikt. Of niet bij hem zijn, daar verdriet van hebben, en dan later een andere leuke jongen tegenkomen...
Wees eerlijk tegen jezelf, al hoe vervelend het antwoord ook kan zijn.
En schroom niet ons om adviezen te vragen.
Excuus voor het late antwoord
_________________ - De brede massa van een volk valt makkelijker aan een grote leugen ten offer dan aan een kleine -
|
| 07 aug 2009 18:52 |
|
 |
|
Emss_
Teamleden
|
Als je zeker wilt zijn of hij je zo genoemd heeft zou je het hem moeten gaan vragen en hopen dat hij je eerlijk antwoord. Zeg ook dat je wilt dat hij eerlijk antwoord.
Zoals Richie al zei is het aan jou om te kiezen wat je wilt...
|
| 11 aug 2009 22:56 |
|
 |
|
Jarne
Teamleden
Geregistreerd op: 12 mei 2008 20:31 Berichten: 73 Woonplaats: Kortrijk
|
Zoals Emss zegt; ga er gewoon op af en vraag het hem rechtuit; enkel zo zal je te weten komen hoe hij echt over je denkt .. Succes!
Jarne
| 15 aug 2009 12:06 |
|
|
|
Pagina 1 van de 1
|
[ 4 berichten ] |
|